Deletedmom0099 GoGirl arkadaşım kızını doktora götürdüğünde sordurmuştum ismine bakmasının 1 yaşa kadar zamanı var demiş, ama insan yinede endişeleniyor tabi
GoGirl Deletedmom0099 goturmekte fayda var ama kucuk daha yazılan becerileri 12 18 ay arasi daha ilerliyorlar
Mommysharkdoodoodoodoo Deletedmom0099 Bol bol ismiyle seslen uzaktan yakından ve fısıltı ile yüksek korkutmayacak ses ile cee ee oyunu oynayın … Nerde? İşte burda deyip parmağınızla onu gösterin dokunun adını bilmiyor olabilir
Mommysharkdoodoodoodoo Deletedmom0099 Biraz nesnelere objelere isimlendirme yapın bu ağaç bu kedi şimdi tam zamanı isim öğrenmenin kendi fotoğraflarınızdan bu anne bu baba bak bu da sensin senin adın… gibi. (adını bilmiyorum)
MinikOsman Deletedmom0099 insanların her dediğini umursarsan ohooo daha yeni başladık anneliğe kimbilir daha neler diyecekler dur hele 🤦🏻♀️ Kafana takma sen kendi hislerine bak kötü bişey olsa anne hisseder 😘
Deletedmom0099 MinikOsman evet bende kendimi öyle telkin ediyorum aslında, o arkadaşım o lafı söyleyene kadar hiç böyle birşey düşünmemiştim mesela
Mervee35 Deletedmom0099 1 yaşındaki çocuk ne kadar zeki olabilecek ki… Sen, boşver arkadaşını. Al, çocuğunu karşına sürekli konuş, sürekli müzik açık olsun, dışarı ya da balkona çıkar. Çocuk bu illaki büyüyüp gelişcekler ❤️
Deletedmom0099 Mervee35 çok teşekkür ederim 🌸 yasaklar olmasa ne güzel dışarıda öğrenirdi her şeyi ama evde ne yapabilirsek artık 😊
Deletedmom0099 sarpinko alkış baybayı gösteriyorum elleriyle hareketleri yaptırmaya çalışıyorum ama herşeyden çabuk sıkıldığı için pek uzun sürmüyo 😊
sarpinko Deletedmom0099 odaklanma suresi 10dk olursa sukur diyorum bu oyuncagi bunoyunh sevdi😅hic endise etmeyin zamanla cani isteynce hepsini döker kendisi 🥰
Sevdakuzey Deletedmom0099 canım aynı şüphe benimde kafam da var fakat instafram da bir doktor ile görüştük doktorun ilk sorudgu şey ekran varmı hayatınızda 1haftadir televizyon kapalı evde hiç açılmıyor balkonda vakit geçiyoruz 1 hafta oğlumda çok fark etti 9 ayligiz bizde sağlık ocağı otizmden şüphelendi 9 ay kontrolünde araştırma yaptım ve o doktorla görüştüm şu an bile fark var oğlumda
Deletedmom0099 Sevdakuzey tv yok, sizdeki belirtiler neydi? sağlık ocağı neyden şüphelendi ve doktoru öğrenebilir miyim acaba
babyyy13 Deletedmom0099 çok saçma. Bazı bebekler yapısal olarak kendi halinde olabiliyor arkadaşımın kızı öyleydi şimdi 4 yaşında. Arkadaşınız saçmalamış o söyledikleriniz isme bakma vs 1 yaştan önce gelişiyor. TV veya YouTube izletiyor musunuz onu kesin o baya olumsuz etkiliyor sosyal çevre ile iletişimi
Ayten-1907 Deletedmom0099 ben özel eğitim de öğretmenlik yaptım çok erken daha bunun için teşhis koymak. En az 2 yaşında olması gerekiyor..
Mom042 Ayten-1907 ben size birsey sorabilirmiyim ? Belki bilginiz vardir . Otizm ile bagirsak birbiryle iliskili diyorlar benimde kizim kabiz benim desteklerimle kakasini yapiyor duydugum gunden beri icim rahat degil acaba kizimin kabizligi gercekten artik huzursuz ediyor beni cogu cocukta kabixlik var ablamdada esimdede varmis ama bunu duydum ya kafayi bozdum