Deletedmom0099 kuzucummm 10 aylik bebekten cok sey beklemeyin ya bu herseye yorumu olan insanlari bogasim geliyor. Benim 2 kizim var yemin ederim ikiside bir degil . Her cocuk bir degildir sen kulak asma gotur hastaneye sor doktora inanki ben buyyk kizimda asla yok goz temasi varmi yok guluyomu bay bay yapiyomu yada kanat cirpmasina ismiyle seslenince bakiyomu diyr asla ama asla sorgulamadim ne rahatmisim . Kizimin bir videosu var ilk defa ogun cizgi film iki dakika acmistim heralfe 10 aylik civari yemin ederim kus gibi heycandan kanat cirpiyo telfonumda kayitli degil bilgisayarda eger oslaydi usenmeden atardim esimi glrunce kedi gorunce kahkaha atarken kolalrini iki yana acar bide uuuuuu diye bagirir kahkaha atardi hic takilmazdim simdi 4 yasinda anam bir konusur bir konsuur ama ben bol bol soru sordum hep herseyin isimelrini tanittim anlaamsada anlattim oyunalr oynadim ama inan ben ogrensin diyr degil ilgilendigimi bilsin diye yaptim ha bu arada o ayalrda grountulu aramada sadece halasini gorunce bakardi . Simdi 6 aylik kizim var yemin ederim burdaki seyelri okudukca acaba otizimmi diye afedersin mal mal cpcugu izliyorum dusun yani burdaki 2 posttan biri otizim ister istemez takiyorum