Cgnege44 Deletedmom0099 daha erken aslında cnm TV izletiyomusun izletiyosan onu kes tamamen seslendiğinde snaa bakıyormu konuş anlat gözlerinin içine bak sadece bikac belirti ile belirlenemez üzülme hemen 1 yaşa kadar yapmıyor bazi çocuklar her çocuk farklıdır birde bazı cocuklar çevre eşyalar bunlar ilgisini çeker insanlara çok ilgi duymazlar öylede olabilir sen yinede götür tabii için rahat etsin ama sakin ol ilgilenirsen oyunlar oynarsan konuşursan bı sure sonra tepki veriyorlar
Deletedmom0099 Cgnege44 oyuncaklarına çok düşkün, insanlar pek dikkatini çekmiyo, ben ve babası hariç. burdaki yorumlardan bayağı içim rahatladı, teşekkür ederim 😊
Deletedmom0099 Anne03 evet insan sürekli ihtimalleri düşünüyo, benimkide hep ilgi istiyo, 1 yaşını düşünemiyorum 😊 teşekkür ederim
Mommysharkdoodoodoodoo Deletedmom0099 gün içinde sürekli kendi ismiyle mi sesleniyorsunuz yoksa aşkım canım bitanem çocuğum gibi şeylerle mi?
Melisa59 Deletedmom0099 bebeğini hiç yorma canım anlattiklarina göre ben bir skinti görmedim bazı bebekler vurdum duymaz oluyor ki daha 10 aylık yeğenim vardı benim onun içinde öyle düşünüyorlardı seslenince hayatta bakmaz bende birgün sinir oldum kulağının dibinde avazım çıktığı kadar isminle seslendim yok onu dedim bunu dedim yok sadece TV ye bakıyordu bu arada 2 yaşında falandı daha konuşmuyordu sonra dedim ki ben parka gidiyorum normal bir şekilde bagirmadan kalktı elimi tuttu oda gitmek istiyor Muş . Şuan 3 buçuk yaşında hala konuşmuyor yani baba anne dedevs kelimeler tüm doktorlara goturdular beyin filmlerj vs hepsi çekildi kurula girdi hepsinden temiz çıktı doktor dedi bazı bebekler geç konusur çocuğu rahat bırakın . O yüzden birşey olacak die birsey yok bu arada yeğenim erkek erkekler biraz geç konusur yürür sizin cinsiyeti nedir
Deletedmom0099 Melisa59 evet benim için tam tabir vurdum duymaz aslında, işine gelmeyene asla bakmıyo, işine gelmediği zaman kucakta bile durmuyo babıldaması var bazen bütün gün dede diye dolandığı oluyo kız bebek canım
Dehya Deletedmom0099 kendi keşfetmiş de olabilir üzmeyin kendinizi telkin edin ama cok endiselendiyseniz götürün tabi doktora
Deletedmom0099 Furug dönen şeylere ilgisi yok, kanat çırpmayı sadece bişeye kahkahayla gülerken yapıyo göz kontağı kuruyor ve gülümsememe karşılık veriyor teşekkür ederim 😊
tosbikannesiii Deletedmom0099 bence bosuna kuruntu yaptırmışlar size 2 yasından önce çok net anlaşılmayan bisey bu bebek onlar daha benim oğlum da 10 aylık ben hiç takmıyorum küçük daha götürün tabiki iciniz rahat etsin ama kendi kendinize kurup kendinizi üzmeyin kendinizi telkin edin diye diyorum
Deletedmom0099 tosbikannesiii çok teşekkür ederim, burdaki yorumlarda iyi geldi gerçekten biraz sakinledim 😊
Mervee35 Deletedmom0099 dert etme benim kızımda öyle. Arkadaşın da iyi niyetli olsa yanındayken söyler sana eve gidince neden mesaj atıyo ki. Sıkma canını
Deletedmom0099 Mervee35 evet ona ayrı kuruldum zaten. onunda oğlu var kızımdan 1.5 ay büyük, zeki bi çocuk gerçekten ve sürekli bununla övünüyo o günden beri de yazmıyorum zaten
tosbikannesiii Deletedmom0099 tabiki sakinleş annesin biliyorum yüreğin dayanmıyor ama unutma evrene ne mesaj gönderdiğimiz çok önemli bunu kafanda kurup bebeğinin Her hareketini sorgulama bile onunla vakit geçirmenin tadını çıkar oğlum işine gelirse ismine dönüyo alkış yok çok nadir bay bay yapar sadece babaya çak da birkaç kere yaptırdım sadece ama hiç oturup niye yapmıyo diye düşünmedim her bebeğin gelişimi farklıdır insanları da uyar bence olur olmaz bisey diyip üzmesinler bisey yok bebeğinde Allah’ın izniyle 🌸🌿
Zeynepazram Baska bir ortama girince dikkatini cekiyodue o yuzden bakmıyodur bende o aylarda süpheleniyodum kanat cırpma hareketini cok yapıyodu ama sonradan bıraktı heyecanlanınc yapıyodu
Mervee35 Deletedmom0099 1 yaşındaki çocuk ne kadar zeki olabilecek ki… Sen, boşver arkadaşını. Al, çocuğunu karşına sürekli konuş, sürekli müzik açık olsun, dışarı ya da balkona çıkar. Çocuk bu illaki büyüyüp gelişcekler ❤️
Zeynepazram Deletedmom0099 öyledir yinede gidin iciniz rahatlar bir kac ay sonra bırakmıstı yapmayı. Birde mesela o hareketi yapınca sizin hosunuza gittigini anlayınca daha cok yapıyolar
Mommysharkdoodoodoodoo Deletedmom0099 Bol bol ismiyle seslen uzaktan yakından ve fısıltı ile yüksek korkutmayacak ses ile cee ee oyunu oynayın … Nerde? İşte burda deyip parmağınızla onu gösterin dokunun adını bilmiyor olabilir
MinikOsman Deletedmom0099 bakmak istemediği için bakmıyor o zaman 😅 kafana takma zamanla düzelir keyfine öyle geliyordur
Deletedmom0099 MinikOsman bana göre de öyle, sadece canı istemediği için bakmıyo ama insanların dikkatini çekmesi beni üzdü aslında 🥺
Cgnege44 Deletedmom0099 hepimizin içinde endişe korku oluyor bize emanetler ilkdefa anne olanlar daha çok korkuyor tedirginlik hayat boyu olacak sanırım sağlıkla büyüsün ins hepsi 🥰
MinikOsman Deletedmom0099 insanların her dediğini umursarsan ohooo daha yeni başladık anneliğe kimbilir daha neler diyecekler dur hele 🤦🏻♀️ Kafana takma sen kendi hislerine bak kötü bişey olsa anne hisseder 😘
MinikOsman Deletedmom0099 benim bebeğim de heyecanlanınca kanat çırpma hareketini yapıyor. Otizmle ilgisi olduğunu sanmıyorum. Mesela eşimin kucağında oluyor ben oyun yapıyorum saklanıp çıkıyorum heyecanlanıyor çırpınıyor gülüyor çok da tatlı oluyor 😅