Minikum
canım ben e bebek ve Waikiki karma kullanıyorum
Ürüne göre mesela atlet hello baby
Ama dış çıtçıtlı uzun kol badi Waikiki alıyorum
waikiki daha kaliteli kesinlikle
e bebekten aldığım şeyler indirimden olanlar
ciddi indirimi oluyor bazen o fırsatta ne bulursam alıyorum uygun die 😂
Waikiki de mağazasından asla almam
hepsi buradadan alıyorum fiyat farkı baya oluyor çünkü