Hayırlı geceler hanımlar,
bu zamana kadar hep ebebek’in hellobaby çıtçıtlı bodylerini kullandım bir kaç tanede c&a markasının var onunkiler çok kaliteli ama hediyeydi türkiyede de satışı yokmuş sanırım hellobaby nin kumaş kalitesinden çok memnun değilim başka markaları denemek istiyorum ama çok pahalıda olmasını istemiyorum atlet sonuçta siz hangi markaları kullanıyorsunuz ?