Snql Minikum hd nin kalitesi çok iyi ama pahalı biraz ya lc nin kampanyalı zamnları oluyo takip et bnce ordada iyiler var
Fulyaalinmina Minikum rica ederim civil i sormussunuz sanırım hiç memnun kalmadım e bebekten de kalmadım trendyolda askılı badiler güzeldi ama renkli kendinden desenli olanlar
RuzgarMommys Ay bende aynı şeyi istiyorum merak ediyorum var mı iyisi uygun fiyatlısı? Hello babyler iğrenç olmuş son aldiklarimdan hiç memnun değilim elek gibi kumaşı sarkiylr tüyleniyor incecik bişey :/ Ilk yeni dogan aldiklarim böyle değildi :/
Minikum RuzgarMommys belki bedene göre kumaş kaliteside farkediyor olabilir yorumlarda civil öneren var memnun olmayanda var birde bim ve a101 e gelenleride tavsiye ediyorlar
Minikum Waris evet maalesef öyle ama işte çabuk büyüdükleri içinde bir kaç ay anca giyiyorlar birde iç giyim olduğu için görselliği yok yani o yüzden uygun olsun istiyordum
Bfiliz Minikum lcw daki ikili uzun kollu olanları kullandım halada kullanıyorum canım hello baby gıbı cabuk agzı burnu kaymıyor hatta inan hiç bi sorun yasamadım beb kuculduler o derece yenı kaldı. Ayrıca h&m den gelen hedıye bodylerımızde var onlarda cok kalıtelı dırek kaldır yada baska bebege ver gıbı tas gıbıler suan ıcın ıkı markadanda cok memnunum
Minikum Bfiliz uzun kollular in lcw da fiyatlar güzel kullanmadım henüz ama seneye inşallah alıcam ordan ama kolsuzlar için daha uygun olmasını isterdim keşke çıkıp elimle gözümle bakma şansım olsa hm banada hediye gelmişti yeni doğan çok kaliteli gerçekten
Mom088 Minikum valla biz doğduğundan beri e bebekten alıyoruz zıbınlarını. Çok memnunuz aslında zaten atlet kaliteli olsa ne olacak. Başka markalarınki gereksiz pahalı
Minikum Mom088 farkediyor canım ya yıkıyorsun katlarken bile ağzı burnu yamuk oluyor kaka izi çok zor çıkıyor yıkadıkça rengi bulanıklaşıyor ve hiç esnemiyor o yüzden de giyimi kısa vadeli oluyor bu zamana kadar dünya kadar atlet aldım e bebekten küçük geliyor çünkü ve her zaman büyük almama rağmen
Minikum Yasmin_deren iç atlet olanlardan diyordum bende evet 5 al 4 öde oluyor genelde mağazasında. Lcw nın geneşde kemdi sitesinden alıyorum ben bi dahaki sefere hepsiburadaya da bakayım mağazasında bende hiç bişey bulamıyorum çeşit çok az oluyor
Minikum uykucukoala evet ya her zamanda büyük alırım ama bi kaç giymeden sonra küçük geliyor birde kumaşı böyle tok durmuyor sünüyor sanki rengide yıkadıkça bi garip oluyor öyle bembeyaz kalmıyor
uykucukoala Minikum evet evet kesinlikle rengi beyaz kalmıyor ama ben o renkli olanlardan memnunum 17 18 lira gibi bi fiyata almıştım bir yıldır giydiriyorum biraz büyük almıştım hala oluyorlar ve renklerinde filan bi sıkıntı çıkmadı
RuzgarMommys Minikum civil bitane hediye gelmişti bana mavi kisa kollu alttan çıt çıtlı 3 ay içindi bak o cok iyi cikti hala taş gibi duruyor ama civilde ki beyaz bodyler de onun malından mı dır acaba ? Sanmıyorum sanki :/ Bim ve a101 de hic görmedim ama bakarım.
Bfiliz Minikum ıkı bady ıcın 50 tl bence fazla ama mecbur alıyoruz işte en lazım olan sey bakalım bende daha kolsuz olarak almadım
Mom088 Minikum bilemiyorum ben bu dediklerinizi yaşamadım . Sadece beyaz uzun kollu olanlarından memnun kalmadım onlar yıkandıktan sonra şekli değişiyordu ama kısa kollu olanları güzel
bitterdelisi244 Minikum e bebegıj guzel degıl ya ben normal cadde üzeri bi magazadan alıyorm 10 tl hemde cok guzel valla