Mom626363 Çok geçmis olsun sizede. Evet çok zor atlatamıyorum içimde. Çığlığı kulağımdan gitmiyor içim kavruluyor. Bu gün pasumana gittik yine 5 6 gün geliceksiniz biz size açık kalabilir artık dediğimizde açık kalıcak dedi. 2. Dereceymis yanığı. Dün hamur gibi bişey yapmışlar ilaç karışımı. Bu gün sadece Fito Krem sürdü, başka bir pansumancı. Tatmin etmedi nedense beni. Aklımda az sürmüşmüdür kremi ertesi gün bandaj yapışırmı pansuman değişiminde canı çok acırmı. Çıkmıyor aklımdan sorular uyuyamıyorum. 10 güne geçer dedi umarım geçer.