Birannebirfurki Bebegim_28 sürekli mi yoksa günlük gidip gelerek mi yaranız ne kadar büyüklükteydi oğlumun avuç içine greft dediler ama çok korkuyorum
Bebegim_28 Birannebirfurki yok hep hastanede yatmıştım ama benim 3 derece yanıktı en yükseği yani. Ateşle yanmıştım. Kalçamda belim de sol bacağımda vardı
Bebegim_28 Birannebirfurki greft şimdi nasıldır bilmiyorum ben 25 sene önce olmuştum bi yerden deri yaması alıyorlar, onun izi pek kalmıyor zaten yama alınan yerlerde