Duru1235 Sıcak ütüyü kolundan elinden aldım ben. Yaşadığım tarif edilemez. 18 aylıktı uyuyordu ne ara uyandı sesizce ütüye gitti duymadım bile, banyoda bez yıkıyırdum çığlıpına yetiştim. Hemen soğuk suya tuttum üstümüz ıslak halde taksiye atladık gittik. Tam 1 ay sargıda kaldı, sonrasında 1,5 sene yanık kıyafeti deniyor özel ölçülü eldiven yapıldı. Şu an 4 yaşında orta parmağı içe doğru ve kolunda iz var.. Allah korusun yüzü yanmadı diyorum ve çoook çoook pişmanım düşüncesizliğimden.