Duru1235 Canım benim Allah beterinden saklasın iyiki yüzüne gözüne gelmemiş benim büyük kızım yanmıştı kolu bayağ omzundan bileğine kadar hayatımın en kötü tecrübesiydi. Ve daha 11 aylıktı malesef izi de var her gördüğümde içim eriyor şuan 9 yaşında okulda arkadaşları midem bulanıyor diyormuş ona çok üzülüyorum her gören nasıl yaktın nasıl becerdin diyordu bide ona o kadar üzülüyorduk yıllarca hergece ağladım psikolojimi bozdum sonra dedim kendine Rabbime çok şükür ya yüzüne gelseydi ya gözleri kör olsaydı çok şükür ki öyle olmadı bizim 2 sene sürdü canım ama senin biraz büyük müş ve hemen geçmiş okadar uzun sürmez çünkü bizim nerdeyse 1 hafta ateş 10 gün hastanede yattık daha uatrcaklardı kendi isteğimle çıktım günlerce acısından uyuyamadı sonra acısı geçti kaşıntı başladı doktor kaşımaması gerek yara olur diyordu yavrum ellerini tutuyordum kendini yerlere vuruyordu. Çok kötü günlerdi o kadar başka sebeplerden dolayı ameliyat oldu yanıktan çektiğimiz kadar çekmedi k rabbim birdaha yaşatmasın beterinden korusun