Merhaba. Bu gün öyle bir gün yaşadım ki ömrümden 10 yıl eksildi sanki… Uzun zamandan sonra değişiklik yapayım dedim. Süslemek adına. Percemlerimi düzleştirdim. Sonra makyaj yapmaya başka bir odaya geçtim. Kızımda oyun oynuyordu aklıma geldi duzlestiriciyi lavabonun ordan aldım yatak odasına götürdüm. Aynalı dolabın önüne koydum. Normalde kızım düzlestiriciyi bilir ve ellemez. Bu gün temizlik yapmıştım. Parfüm şişelerini dizmistim aynalı dolaba. Sonra kızım seslendi. Bende işim var diye saklambaç misali ses vermedim. Arasın beni diye ve vakit kazanmak için. Arada saklambaç oynuyoruz. Sonra bir çığlık geldi yatak odasına girmiş ve parfümlere bakmak isterken kolunu yakmış… Allah ım kulağımdan gitmiyor o ses… su tuttum yumurta kırıp koluna sürdüm. Kolu yüzülmüş derisi. Eşimi aradım hastaneye gittik hemen. Pansuman yaptılar ben aglıyorum diye yanında tutmadilar beni. Sonra sakinlendi kuzum. Anne geçti acımıyor bak ağlama diyor bana. Kahroluyorum. İçim acıyor. Nasıl bu kadar sorumsuz olabildim. Neden ses vermedim ona diye. Nasıl tahmin edemedim. Canim o kadar yanıyor ki anlatamam. O uyuyor şimdi acısı geçti belki. Ama benim canımın acısı geçmiyor. İçimde hissettiğim vicdanım acısı o kadar çok ki… Her gün pansumana gidicez. Şimdiden pansuman yapılırken cekcegin acının hesabını yaşıyorum. Kendimi çok kötü anne hissediyorum. O kadar mükemmel bir çocuk ki daha 3 yaşında bile değil. Bandajlı ellerinle göz yaşlarımı silicek kadar acısının arasında beni teselli edicek kadar vefalı ve güçlü. Buna benzer yanık yaşayan kötü tecrübeleri olan anneler vardır belki diye yazmak istedim. Ne kadar sürede iyilesiriz. Doktor kötü değil demiş sadece duzlestiriciyle yandığı için canı çok acimistir demiş. Yarın direk kendim detaylı konusucam. Rabbim daha büyüğünü yaşatmasın… Kimseyi evladıyla sınamasın inşallah.