Bireylulmeselesi02 oğlumun dişleri 11 aylıkken çıkmaya başladığı için 1 yaşındayken parmak fırçalarla fırçalardım ben macunsuz. Zaten 3-4 dişi anca vardı😌 2 yaşına girmeden de çoğu azısı da çıktığı için diş fırçası macun aldım. İkisininde markası rooc bu arada. Bir de duvara sabitlemeli bir diş kapımız var inek şeklinde onu çok seviyoruz.
İlk önce ben fırçalıyorum sonra ona veriyorum oğlum fırçalıyor.