acemi_ana bgmarik 14 aylık oğlum 4 yukarda 2 aşağıda var dişi başlasak mı acaba ☺️ bnde kararsızım ya 😕 erken mi ya da geç mi kaldım 😣
bgmarik acemi_ana bence başlayın macum kullanmasınızda olur.Hem onlar için çok güzel bir aktivite oluyor çok hoşlarına gidiyor.Uyku saatinin geldiğini anlıyor ☺️
Slmnese Bireylulmeselesi02 macun çok lezzetli açıkcası canım bizim kullandıklarımız gibi değil. İlk ben fırçalamasam hatta macunu komple yutacak öyle söyleyeyim🙈
Bireylulmeselesi02 Berilberen benimde öyle canım bütün dolaplarda bile kilit var ☺️Dışarı çıkardığımızda yine iyiler ama dediğin gibi pandemi bizi mahvetti önemli olan sağlık gerisi boş 🥰