Bireylulmeselesi02 16 aylık oğlum henüz 4 dişimiz var ama bizde başladık demir damlasından karartma olduğu için 2 aydır fırçalıyoruz macunsuz. Ne kadar içeriği temiz de olsa macun kullanmak istemedim. Nuk marka aldım ben kolay kavrıyor memnunum şimdilik. İlk bir kaç defa bizimle gelip fırçaladı sonra yavaş yavaş kendi yapmaya çalışıyor arada ısırıyor.