yusmer Biz 1 aydan sonra yaz bebeği olduğumuz için her gece banyo yaptık hala da öyle devam ediyoruz.Banyo hem uykuya hemde gaz krizine fayda sağladı.Her gece aynı saatte banyo yaptırıp karnini doyurup gazını cikarimca her şeyi ikisine art artfa yaptık ve dolayısı ile aynı saatte uyudular..Şimdi de öyle aynı saatte uyurlar sabah aynı saatte kalkarlar..Bir de mümkün mertebe sallamadan uyutun.Nasil uyutuyorsunuz..Ayağa alistirmayin size tek tavsiyem o olur.Biz 8 aydan beri sallanmadan uyuyoruz çünkü sevmiyorlar ama bebekken de hiç alistirmadim.Manuel ana kucağı ile hafifçe saayip mayısında bırakırdım kendileri uykuya gecerlerdi.Gece zaten mama ya da meme sonrası hiç sallamadan emzigini takip yatağına bırakırdım kendi kendine döne döne uyurlardi.Kisacasi bizim 3.ay gibi uyku düzenimiz beslenmemiz düzene girmişti.Ama ben kendi başıma baktım bebeklerime ve karışan yardım eden olmadığı için başka çarem yoktu biraz zorlayarak hep aynı saatte uyuttum..Siz bebeklerin keyfine birakirsaniz uyku saatini düzenlerini istedikleri gibi yaparlar..15 gün rutini kendiniz belirleyip bebeklerinizi de buna uymaya biraz zorlarsaniz bebek düzeni seviyor daha çabuk adapte olurlar