yusmer Üzmeyin kendinizi bu dönem en zor zamanları gazın ve kabızlığın zirve yaptigi zaman,4.ay itibari ile hafifler sizde bebeklerinize rahat eder inşallah..Kendinize güvenin ,onları dunyaya vetirip karnında yüreğinde aynı anda besleyen anneler biziz ,o yüzden her şeyin üstesinden geliriz 💪