yusmer valla genel olarak arkadaşlar memnun kalmış ama ben de night olanını kullanıyorum arada ilk kullanmaya başlayınca hergun sabah aksam veriyordum bağırsak hareketlerini hızlandırdigi için benim bebegim gece uyuyamadi uzun zamandan sonra damladan olduğunu farkettim vermeyince 3 4 kez damlayı verince en az 10 kez uyanıyor. Bende gündüz veriyorum bana sorarsan o kadar para verip risk alma baska bi damla da kullanabilirsin bize relaktaz da çok iyi gelmişti