Fileee Ulkugokturk51 bizimki klozeti kabul etmedi lazimligada 5 dakika zor oyalıyorum sonuç yapmadan kalkıyor kaç oldu kaçırma sayısı sayamadım dünden beri mahvolduk
Ulkugokturk51 Fileee İnsalah alışır cnm dayanın biraz benim kızımda öyleydi normal tuvalet yokmu zaten ilk kulozete filan oturamıyo ben normal tuvaletin yanına oturtuyodum yaptiriyodum bide altına yapınca filan kızma korkudan tuvalete hiç girmez☺️☺️
Fileee Ulkugokturk51 normal tuvaletimiz var aslında ama ben orayı kilere çevirdim 🙂 bu akşam altına kakasını yaptı ama çok ağladı korktu baya ben hiç tepki vermedim kızmadım yarını büyük merakla bekliyorum bakalım nasıl geçecek
Ulkugokturk51 Fileee Hmm kılozete yapması zor ozaman çünkü benim kızım korkuyordu ilk kulozetten ☺️ inşallah güzel geçer yapsın altına öyle öyle alisiyorlar insllah başarırsınız bu işi 🙏🙏☺️
Ssssraa Selamlarrr an iyibariyle bu kervana ben de katılmış bulunmaktayım. Oğlum 22 aylık, klozet adaptörü aldım. Dün öylesine boş boş oturduk. Az evvel bezini çıkardım bakalım süreç nasıl işleecek Allah yardımcımız olsun🌺
Ninattanuvanza Ssssraa merhabalar özel olmayacaksa ne olur kusura bakmayın bilmediğim için soruyorum oğlumuza çişini nasıl yaptırdınız? Klozete oturttum bir kere deneme amaçlı pipisi klozetin içinde olmuyor dışta duruyor çişini yapmak istese havaya akıcak aklım hiç almıyor nasıl yaptıracam. Ayakta mı işetecem? Ne olur bı şekilde sorduğum için kısura bakmahın bilmediğim için soruyorum
Samfe merhabalar 🤟 bende aman hazır mıyım ondan ziyade ben hazır mıyım derken derken bu sabah beze bay bay dedik kızım 2.5 yaşını geçti yani bay bay ben dedim ama o demedi heralde 😂 çünkü bütün gün işedi her yere sandalye halı parke en kötüsü ona tuvalet eğitimi için aldığım güzelim kitaplara işedi hep işedikten sonra anne yine ıslandı diye çağırdı tuvalete her gittiğimizde çiçek çiziyoruz duvara bugün dört kere gittik ondada çiş kaka yok sadece oturdu alt açma örtüleri varmış e bebekte onlardan sipariş verdim bugün beş bırakmada yatağa sererim diye şimdi yatırdım altına az ses çıkaran poşet serdim sabah ne olur bilmiyorum 🤷♀️ şu mübarek aylarda sağlıkla tez vakitte öğrendin bebeler bu işi amin 🤲🏻 herkese kolaylıklar diliyorum
Samfe ayy bide kaka yapmış hemde çişini beni çağırdı yine ıslandık diye kaka hiç aklıma gelmedi 😂 bi açtım altını pat diye düştü şoka girdim kaka parkede yuvarlandı resmen kızım da anne kakam benim canım kakam diyo Allahımmmm kıpkırmızı oldum gülmemek için onu tuvalete götürdüm oturttum dedim kakayıburaya atıcaz bay bay yapıcaz bidaha kakamızı burayayapucaz ortalığı temizledim ayyyy bu olay bitince evi sağlam yıkamak lazım 😂😂😂
Lutimusti Samfe ya gülmemek elde değil 😂😂canım kakam o benim 💕bakış açısını severim 🌸💕 bende halıları yıkamaya vermeden bu işi halledecem yoksa evi şöyle hortumla yıkayasım var gün gün daha iyiye gidiyor bizde sabah kuru kalktık çok şükür biraz emek ve sabır 🤗
AselG of benim kuzum da hiç yapmıyor kakasını bugün 2.gün bu kakayı kaçıncı günde yapmaya başlıyorlar 😭😭
Samfe AselG ahh canım benim kızım normalde iki güne üç güne falan yapar oda bugüne denk geldi kaka biraz daha zorlu bi süreçmiş kakaya bakışları çok farklı oluyomuş çocukların sabredeceğiz ve hersey güzel olucak insallahhhh 🎈 gün gün yazalım burdan nasıl geçtiğini birbirimize iyi gelir post sahibine çok teşekkürler 🎈❣️
AselG Samfe en zor kakaymış kakası derdinden çiş için bile oturmak istemez oldu ne yapacağımı şaşırdım suyla besliyorum resmen çocuğu kabızlık oldu biraz ağtallık ettim ilk gün yedi katıyı şimdi çözemiyorum hurma kayısı felan yedi ama
Lutimusti Samfe ayrıca rica ederim her çocuk farklı kendide has ama bence bir bilgi bir bilgi sevgilerimle 🌸💕
Lutimusti AselG biz de de ilk 2 gün kabızlık oldu ben hoşaf filan içirdim kuru kayısı Erikli filan faydası oldu bide meyve posalı olanlar tabi .ben bi de kaka yapacağında yanından çıkıyorum ve kapıyı aralıklı bırakıyorum orda bekliyorum onun faydasını da gördüm 🌸💕
Samfe günden bildiriyorum gençler uykusuzluktan mal gibiyim saat gece 02:00 ye kadar çiş yapmadı uyandırmadım da sonra bi baktım ki işemiş üstünü değiştirdim anne hemen gitme dedi 3e kadar uyusun diye bekledim sahur yap yat derken 4:30 oldu saat 5 e gelince daha uyumamıştım ki anne diye yanıma geldi gene oldu çiş aktı 😂😂😂 çarşaf üst baş değiştirdik yatırdım bu sefer bekleyemem inci benimde çok uykum var tatlı rüyalar dedim odama gittim uyumuşuz ben bayıldım heralde 😂 sabah 07:30 da kalktım hemen yanına gittim şükür kuru hoş daha ne işesin gece dünyaları işedi neyse uyandırdım tuvalete götürdüm ve ilk defa çişini yaptı maşallah şükür 🤲🏻 kahvaltı yaptırdım meyve sebze ne varsa yedi bidaha götürdüm hiçbişey yapmadı yatağına yatırdım uyudu şükür de insallah işemez 😂 nasıl gidiyor sizde ❣️ güzel şeyler okuyalım enerjimiz yükselsin ❣️
kisgunesi-0102 Samfe 3. Gün bizim bugün çiş konusunda baya iyiyiz bı kere altına yaptı sadece bugün ama kaka konusunda zor akşam kakayi pijamasina yaptı klozete götürdüm görünce o kadar korktuki napicagimi şaşırdım sakinleştirdim beraber kakayi klozete döküp bay bay falan dedikte düzelir inşallah ya bide ben gece bezlemeye devam ediyorum şu anda iyice öğrensin öyle gece bezlenmesinide birakcam yanlismi yapiyorum acaba
kisgunesi-0102 Lutimusti merhaba bişey sorcam bizim 3. Günümüz bugün ben gece bezlemeye devam ediyorum yanlismi yapiyorum acaba iyice öğrensin öyle gece bez olayınıda bırakırım diye düşündüm
Samfe Lutimusti evet becede bir bilgi bir bilgi gerçekten tabiki her çocuk başka ama öğreniyoruz birbirimizden herseyi bencede başarıcaz Allah’ın izniyle 5. gün süper sen bayağ öndesin ben 2. günde 10 kez falan tuvalete gitmşizdir sadece 4 tanesinde yaptı çişini bugün kaka yapmadı yarın hersey olabilir 😂😂😂😂😂 canım kakalar 😂😂😂