kisgunesi-0102 Fikrimi belirtmek isterim, konuyla ilgili farklı bir çok görüş var. Doktorlar bile kendi aralarında ayrılıyor. Fakat okuduğum faydalı bulduğum kitaplardan birinde iyice öğrenene kadar bezleyin, diğerinde de bezlemeyin gece uyuduktan sonra; önce 3 saat, sonra 4 saat sonra kaldırın çişe diyordu. Bebeği iyi gözlemlemek lazım diye düşünüyorum. Uyuduktan sonra bezleyip, takip edebilirsiniz. Ne zaman, yani kaç saatte bir gibi
çiş yapıyor diye.