TospikOglusum miniktavsanim canm benim bı siyahlı bide yeşilli olan şortlu takım açıldı gerisi acilmiyo ama ikisine de bayıldım 👍😉
miniktavsanim TospikOglusum https://imgyukle.com/i/OhSRGv https://imgyukle.com/i/OhSE50 https://imgyukle.com/i/OhSPqq https://imgyukle.com/i/OhCdNP https://imgyukle.com/i/OhCAEN https://imgyukle.com/i/OhSk7Y
TospikOglusum miniktavsanim canm benim ikide uzun kollu takım gördüm biri siyah üstlü diğeri kamuflaj desenli diğerleri yok ama nasıl olur bilmiyrm .bana fikir oldu bunlar beden konusunda da sayende netlestrdim çok saol canm👍🤗❤️
miniktavsanim TospikOglusum niye hepsi olmuyr bende anlamdm tek tek atılsa açılırmi acaba anlamadm ki
TospikOglusum miniktavsanim amacok zevkli almışsın cnm.gorduklerime bayıldım valla👍kuzu güzel günlerde gule güle giysin 💙🧿
miniktavsanim TospikOglusum sağol canım benim şimdi daha güzelleri gelmiştir kesin seviyorum lcwaikki güzel şeyler var
Yorgun-ana Hiranur2010 ben Adidas spor ayakkabı aldım inşallah yürür bi kaç aya 😅 kot ceket kot pantolon aldım hm den valla 600 TL’den gitti ama hep eşofman giydi oğlum şöyle bayramlık olsun dedim 🥰🥰
Taze1mom Hiranur2010 ben koton kcw ve h&m den bişeyler baktım aldım🙈 Danki giyebilcekmiş gibi boy boy kıyafet aldım😂
serenittyyy Hiranur2010 ay bende şimdi sipariş ediyim diye girdim ama lc nin sitesine girilmiyo o kadar yoğun ki eror veriyor