Damla29 Hiranur2010 lc waikiki ilk tercihim hem uygun hemde çekme yapmıyor yazlık aldım şimdilik ay başı bayram kıyafeti alıcam maksat adet yerini bulsun bakalım
[silindi] Benm bebegım 9. 5 aylık cok üzüldüm eşim durumlar sıkışık almayalım bu bayramda dedi gecen bayram küçük k diye almamıştık sonra yasaklar gelınce dedim evdeyız dedim ama içim hala bir kırgın 😕
TospikOglusum Perfect_woman Çok güzel hepsi kuzu iyi günlerde giysin 💙🧿kaç aylık ve ayakkabıyı kaç numara aldın canm?