Hiranur2010 Kizlar bizim kızımızla ilk bayramimiz🥰 Şimdilik babanesi bayramlık aldi ama benim aklımda farkli fikirler var siz neler aldiniz hangi sitelerden aldiniz fikir olsun 🥰🥰
Zelisblt Hiranur2010 Bn dün avm gittim Lc waikiki bi kaç parça aldım, kızımın yazlık kıyafetleri yoktu onun için kendim gidip aldım :)
miniktavsanim Hiranur2010 geçenlerde Lc waikikiden aldım karışık aldım uzun kol yarim koy yaz içinde bayram içinde toplu aldım 🥰çok güzel şeyler var orda benim oğlusum var ama kızların kide çeşit çok ve çok güzeller 🥰
Serifeelifasel Hiranur2010 dün Koton dan ve LCW Waikiki dem aldım hiç bişey kalmamıştı yazlık alışverişi de aradan çıkardım 🥰 anneannemizin kesesine bereket❤️ gelip gidemesekte ne harçlığını ne ihtiyaçlarını eksik eder
CesurBey Hiranur2010 rahat olması için böyle bir tulum aldım trendyoldan kargoya verildi ayrıca e bebekten alışveriş yaparsanız da kargoya veriliyor bilgilerinize 🌼
TospikOglusum miniktavsanim Nasıl aldın canm yazlık mi resim atsana benimde oğlum var onlinedan Alican lcwdan da😉bide kaç aylık bebeğin kaç aylık aldın valla kafam karışık nasıl ,kaç beden Alicam🤔bu arada oğluşum 10Ay lik
miniktavsanim TospikOglusum oğlum 16 ay 6 günlük 12 18 aldım kalıplara gorede degsyr hata onlar bile oğluma biraz bol geliyor
TospikOglusum miniktavsanim yazlıkları mi 12-18aldin canm kilosu kaç boyu bide bebisin?bizimki 8aylikken 8800 kiloeu74boyuydu ama 2aydr gidip baktrmadim kilo ve boya
Aselimmommy Bu günlerde internetten sipariş versem gelir mi ki yasak gelmeden de dışarıya çıkamıyodum
TospikOglusum CesurBey ne tatlıymış çok beğendim 👍💙kaç aylık bebisin ve kaç aylik aldın fiyat nekadar
CesurBey TospikOglusum çok teşekkür ederimm ☺ oğlum 3 ay 24 günlük 6-9 ay aldım biraz topluyuz da 🤭 fiyatı da 119 TL
ilknurgoksu Hiranur2010 LCWaikiki ve H&M den karışık yazlık toplu alışverişi yaptım bunları da bayrama aldım🌺
miniktavsanim TospikOglusum https://imgyukle.com/i/Ohy0a8 https://imgyukle.com/i/Ohy71j https://imgyukle.com/i/Ohywkn https://imgyukle.com/i/Ohy9eh https://imgyukle.com/i/Ohy6XM https://imgyukle.com/i/OhyAwo Yıkamışım hepsi buruşmuş 😬😬🥰🥰bidahaki alışveriş ancak bayramdan sonra 🥰
TospikOglusum miniktavsanim canm benim bı siyahlı bide yeşilli olan şortlu takım açıldı gerisi acilmiyo ama ikisine de bayıldım 👍😉