eda_123 Ben aspiratör olmadığı durumlarda küçük kilitli iğneyi sterilize edip arka kısmıyla çıkarıyorum pislikleri burnundan bebeğimin. Sadece ucundakileri almaya yarar ama bu dibe kadar sokamazsın kuzum en kısa zamanda bir aspiratör ve serum fizyolojik edin