Bebegimm1 eda_123 gece uyuyamaz nobetci eczaneden serum fizyolojik alın hatta bol alın evde dursun uzun sure kullanilcak bir sey sonucta duş aldırın başka turlu cıkmaz yakında komşunuz varsa bebegi varsa en iyisi onlarda vardır ne bilim eczanee çok mu uzak ki
DoganurcaN eda_123 3 aydır hiçmi temizlemedin burnunu? Aspiratör, deniz suyu bunları bulundurman gerekirdi doğumdan itbaren. Bebekler 3 aylık olana kadar ağızdan nefes alamazlar yani burun hayati bi önem taşıyo nasıl ihmal ettiniz bu malzemeleri
DoganurcaN eda_123 biz günlük temizliyoruz aspiratörle bizimki de temiz ama bu önemli bi konu, bebekler sümküremediği için dipler her zaman dolu olur
Hamsicikk eda_123 fizyolojik şu damlatip aspiratör çekin muhakkak biz 2 3 günde bir yapıyoruz emerken daha konforlu oluyo Allah korusun bu sebeple anı bebek ölümleri var malesef lütfen ihmal etmeyin cok önemli
eda_123 Hamsicikk kuzum az bir sey oluyor du oda hasurmyla cıkıyordu benegımın burnu hiç pis olmadıki ilk defa karsılsşıyorum böyle
Hamsicikk eda_123 saat erken eşinize söyleyin nöbetçi eczaneler gitsin bence ben 3 gün temizlemeden rahat nefes alamiyo die kendimi paralıyorum saatin ne önemi vardır önemli olan onun rahat etmesi