Buraya geçtiğini yazmayı hep hayal etmiştim kimse okumasa da ben yazayım dünyanın en değişik hissi annelik bir bebekle bir anne doğuyor sanki onları ben yazmamışım gibi o çaresizlik içimde bir yerde ama zaman geçti ben emes hastasıyım evladımı kendi tedavim bir aşamaya geldikten sonra Allah nasip etti yine tedaviye devam ediyorum babam vefat etti bir sürü şey oldu ve evladım hayatımın anlamı oldu en yakın arkadaşım oldu zor geçti ama GEÇTİ…. ÇÜNKÜ NE VARSA BU DÜNYAYA DAİR HEPSİ GEÇER TEK BAKİ ALLAH… destek için herkese teşekkürler