Bsrkdr 15 gün önceye kadar ben de öyleydim. Sanki her şey üstüne geliyor gibi. Eksiklik duygusu, Bi şeyleri beceremiyornuşsun gibi hissetmen… 25 günlüğüz bugünn çok şükür hayat normale dönmeye başladı. Demem o ki geçiyor. Ben tek ben öyleyim dedim ama herkes aynı şeyleri yaşıyormuş. Sonrası çok güzel oluyor annem az biraz sabır gerek galiba 😊