Bsrkdr benim bebeğim de neredeyse ayını doldurmak üzere ilk zamanlar ben de öyleydim çok zorlandım hergün ağladım, ama şu an fark ediyorum ki alışmışım biraz da olsa duruma, ben bebeği ilk hastaneye kontrole götürdüğümde bütün annelerin bana bakıp “aaa beceriksize bak bi bebeği giydiremedi” falan dediklerini düşünüyordum, bebeğimle yalnız kalmaya bile korkuyordum yapamam diye şimdi daha bağımsızlaştım bebeğimi de tanıdım biraz da olsa gün geçtikçe daha da iyi olacak diye düşünüyorum ah bi de bu bebiş gazları olmasa 😊