Bsrkdr biz iyiyiz çok şükür. Siz nasıl oldunuz? Zaman geçtikçe daha da alışıyoruz birbirimize, Korkularımız dinmeyen başladı daha rahatız ilk günlere göre. Daha rahat uyuyoruz mesela. Kendi zaten acıkınca ağlıyo hemen kalkıyoruz. Olay tamamen kafa da bitiyomuş bunu anladim. Bebeklerimize en iyi bizler bakarız seninde için, kafan rahat olsun bence canim. Biraz daha rahatla. Ve annenin yanında da olsan Bebeğine bolca vakit geçir ki eve döndüğünde boşluğa düşme.