Ah ilk günlerim geldi aklıma. Ben erken doğum yaptım, eve eli boş döndüm, bebeğim 40 gün yoğun bakımda kaldı. O koskoca 40 gün geçmedi, her gün ağladım, her gün süt sağdım sağdıkça ağladım. Bebeğim Hastaneden çıkana kadar göremedim, koklayamadım, fotoğraflarına bakıp sütümü koklayıp ağladım. Lohusalık dönemim bebeğim olmadan geçti. Ama 41. Gün bebeğimi alıp eve getirdim dünyalar benim oldu. Allah’ın hikmeti o hüzünden eser kalmadı. Lohusalık diye bişey sanki hiç yaşamamış gibiydim. Rabbim sana kolaylık veriyor, az sabret. ♥️ Bebeğine odaklan, onu kokla, emzir. Emzirmek lohusalıkta terapi gibidir dediler bana hep. Sen de öyle yap 🤗