Bsrkdr Lohusalık gerçekten çok zor bir dönem. Ben oturduğum yerde durup dururken ağlamaya başlardım. 40 gün sonra bir uyanıyorsun, hepsi geçmiş bambaşka hissediyorsun. Anne olarak herzaman iyi bakıyor muyum acaba çocuğuma sorusu kafada oluyor. Ama emin olun sizden iyi de kimse bakamaz. Hepsi geçecek, geçirdiğiniz hergünün keyfini çıkarın çünkü çok hızlı büyüyorlar 🥰