Karaaslan2 kıyamam sana o kadar iyi anlıyorum ki seni aslında bunları hissediyorsun diye vicdan azabı çektiğini de biliyorum yeni doğum yeni bebek yeni anne olduğunuz için bunları hepsi ama gerçekten geçiyor o düşünceleri düşünmeyin sadece 1 yaşı olmayacak her yaşı olacak bütün sorumluluk bize aitt anne ve babasın çok uzun zaman sonra evlenecek vs o zamanlar bizler yaşlı olacaz eski hayata özenme de çok normal
Çünkü kafamıza göre gidip gelemiyoruz ama inanın zaman geçtikçe o kadar güzeller ki o kadar yazarken bile buna tebessüm ettim masum bize öuhtaç yavrulara karşı böule hissetmek çok acı verici istemsizce oluyur biliyorum birde bu yönden bakın ben hala çok vicdan azabı çekiyrum yaşadım diue sanki bi tek ben doğum yapmışım gibiydim Hersey o kadar anlamsız boş kendimi değersiz hissediyordum zamanla pturuyru yerine inan bana eşinde inşallah bi işe kavuşur maddi boyut da önemli kaynanayınzı boşverin aramayın sormayın şu an önemli olan siz ve bebeğiniz, şu an bilse anne böule üzgün ne kadar üzülürdü Allahım yüreğinize ferahlık versin gerçekten çok zor psikolojik bi baskı ama geçecek onlar da bizde hep aynı yaşta olmayacaz