kubusss 😅 4.ay itibariyle çevreye ilgileri çok arttığından emmek istemiyorlar coğu zaman meme reddi de yaşanabiliyor, benim bebegim bile memeye cok düşkün olmasina ragmen bi hafta yaşadim meme reddi. Bunu da en aza indirmek için asla inatlaşmayin sık sık teklif edin, genellikle beslenmesini uyandıktan hemen sonra uykuluyken yapın sonra ilgileri açiliyor, sessiz loş ortamlarda emzirebilirsiniz. Bunun dişinda sadcee kiloya gitmiyor aldigi besin bu dönem gelişimleri cok hızlı boya da gidecek hareketleri de artacak o yüzden de azmiş giibi gelebiliyor bize. 4-6 ay arasinda en az 300 g alt sinir deniliyor.