BigeUmay2020 Kızım 5 ay 3 günlük 5.800 gr sadece emiyor bu kadar az kilo alması süt yetmiyormu acaba diyorum doğum kilosu 3.235 gr , sizin bebişler kaç kilo 🤔
SuPerisiiii BigeUmay2020 benim bebem de 5,750 kilo canım 5 aylık. 2.700 doğmuştu 37 haftalık. Sen de dün götürdüm kontrole ama ek gıda ve mamaya başlamamı söyledi doktor.. geçen ay zaten başla yavaştan demişti ama cesaret edemedim. Başladım artış yavaş yavaş Allah pişman etmesin inşalalh
eyd BigeUmay2020 Benim pazar günü 5 aylık olucak ay başında 8,500 dü bayramdan sonra kontrolümüz var bakalım ne kadar oldu. 3600 doğmuştu
Babylover23 BigeUmay2020 normalmiş doğum kilosu şimdiki kilosu birazcık az gibi geldi bana tabi boyu da önemli belki boyuna giden bir bebektir. Ben sizin yerinizde olsam önce güzelce emziririm iki memeyi de arkasından 60 cc veya 90 cc takviye olsun diye mama veririm ben oğluma öyle yapıyorım süt yettiği zaman içmiyor yetmedii zaman içior benimkide 5 ay 8 günlük.
BigeUmay2020 SuPerisiiii 6. Ayı bekleyecez dedi doktor kafam çok karıştı benimde hiç biberon almadığı için mama da içmiyor 🤦🏻♀️
duru2603 6.ayda doğum kilosunu ikiye katlamasi beklenir bna göre normal ama, genelde bebekler ilk 3 ayda birer kilo aliyorlar, biraz yavaş kilo almiş siizn bebeginiz. Ama bu kötü anlama gelmeyedebilir. Demir ve dvitamini düzenli kullaniyor musunuz
kubusss duru2603 benm bebeğimde 3 syı doldurdu 1er kilo alarak. bundan sonra yavaslae diyorlar kilo alımı ama yavaslamaması için ne yapabilirm acaba sen yetkili bi ablaya benziyosun 😃
SuPerisiiii BigeUmay2020 kaşıkla vermeyi denedin mi? Benim bebeğim de hiç almaz biberon emzik vs ama mamayı kaşıkla vermeyi deneyeceğim artık. Zaten doktorum da öyle söyledi kaşıkla ver ki meme reddi olmasın dedi.
pembemor BigeUmay2020 benim ikizlerim de 35+5 de 1900 doğdular. 5. ay kontrolde 5900 kg olmuşlardı. doktor ek gıdaya başla dedi. bakalım bu ay nasıl olacak. baş çevresi nasıl sizin? kilo çokta önemli değil.
Mu-Mi BigeUmay2020 benim bebegimde 5 aylıkken öyleydi az kilo almış bebeginiz ben 2 aydır mamaya başladım ama pek bi etkisi olmadı idrar yolu enfeksiyonu geçirdi gene oldu birde alerjik bebek 2900 doğdu zayıf bi bebek bez takibi yapın miktarı yeterliyse doyuyordur
Dtbrc BigeUmay2020 meme mama şeklinde gidin üzülmeyin mama kötü birşey değil onun içindede vitamin mineral var sonuçta,biz 2 ay o şekilde gittik faydasını gördüm ,4 ay 28 günlüğüz 7600 kilomuz
okkeseymen31 BigeUmay2020 ha kuzum mama takviyesi yapmaya çalışmışsın kabul etmemiş galiba aptamil her bebek almıyor bende yeniden gebe kaldım bebeğim 8 aylık birkaç gün reddetti emmeyi dedim herhalde sütümün tadı değişti mama vereyim dedim aptamil almış eşim kabul etmedi kesinlikle :( şimdi çok şükür emiyo zaten çaresiz kaldı galiba :)
Dtbrc BigeUmay2020 ayy benimkide doğduuğndan beri birkere memeyi tutturamadım sağarak veriyorym 5 aydır.şimdi biberonu da kavga dövüş içiriyorum.zor analık..hipp kullanıyoruz biz memnunuz aptamil sevmemişti sizde mamasını değiştirin belki onunla alaklı bir durumdur..ben şimdi ek gıdaya geçtim yavaştan ufak ufak tattırıyorum,hipp in pirinç ve yulaflı muhallebi sini aldım onu anne sütüyle yapıp yedirmeye çalışıyorum🥰