kubusss benim gördüğüm en cok dördüncü ayda oluyor. Dördü bitirip 5 e girdiklerinde. Ama 3-4-5 aylarda görülebiliyor ama geçici bir djrum inat haline getirmeyip sık sık teklif edecegiz ve uykuluyken emzirmek sorunu çözüyor. Tazyik durumuna gelince arkaniza yaslanip makas tutuşuyla emzirebilirsiniz ve emzirmeden biraz elinizle sağın ilk tazyikli sütü gitmiş olur, onu da kaşikla verirsiniz