ruzzzzzz benim kızım midesi ağzına geldiği için yatmayı hiç sevmedi genel olarak kucaktaydı yatırdığım zaman kendini kaldırmaya çalışıyordu 3.ayda doktorumuz yavaş yavaş kucağında destekli oturtabilirsin oturmak isteyen bir bebek dedi bu ayda dengesini daha iyi tutuyor o yüzden olabilir