Sblrhzynp Ndrg-12 biz de aynı durumdayız 4. Ayında 5.800 dü doktor 5. Ay başlayalım ek gıda dedi kilo alımı çok yavaş zaten doğduğundan beri emme problemi var mamayı yapıyorum onu da istemiyor ne yapacağımı şaşırdım bende 🤷🏼♀️
humamomss Sblrhzynp benimki mamayı yiyor emdiğini çoğu zaman kusuyor meme reddide yapıyor o kadar zor bi durum ki hep huzursuz çoğu zaman uykusundan su kusarak uyanıyor
humamomss Ndrg-12 bi sıkıntısı yoksa sadece emiyorsa bekleyin bencede sırf rahatsızlığı için geçiyorum ben
Zeynep28 @Ndrg-12 doktor da çok az demedi sadece biraz düşük dedi ama çevrenin tepkisinden yıldım artık bu arada boyu ne kadar bebeğinizin
Ndrg-12 Zeynep28 bence ek gıdadansa sık sık emzirip bir iki ay daha idare etmek. Sonuçta sütümüz kesilmiş değil 😏 tabi sağlığını tehdit edecek kadar düşük kilo olsa başlanır. Ama ben başlamayacağım.