Ndrg-12 Merhaba, kızım 4 ay 2 günlük. Doktor kilo alımından dolayı ek gıdaya başlattı. Bizim gibi başlayan oldu mu?
Sinemisssss Ndrg-12 merak ettim kızınızın kilosu nedir acaba benim kızımda 4 ay 1 haftalık bu ayki kilo alımına göre ek gıdaya karar vericez
humamomss Ndrg-12 aynıyız bizde 3250 doğdu 4 aylık 5600 reflümüz olduğundan kilo alımı yavaş doktor tadımlara başlattı siz nasıl neyden başladınız
SuPerisiiii Ndrg-12 evet canım malesef aynı sorun bende de vardı. Yavaş yavaş avokado ezdim verdim. Muz yoğurt havuç ve kabak verdim az biraz. Su içirmeye de başladım. Haftaya da günde bir kere kaşıkla olmak kaydıyla mama vereceğim.
Klcctugce Ndrg-12 Canım doktor daha iyi bilir tabi kilosu iyi değil mi kaç kilo doğdu? bazı doktorlar sırf annenin canını sıkmaya çabalıyorlar
Mircet Ndrg-12 bencce kilosu iyi bu doktorlar neye göre diyorlar bunu ya kızımda o kilodaydı 6. Ayda başladık
nazlieylul Ndrg-12 bnm beş buçuk aylık ikizlerim 5700 şuan aslında ayına göre okadar kötü değil bizimde hep azdı kilo alımı ama bekledik mama verdim beş buçukta ek godaya geçtim
Klcctugce Ndrg-12 6. Aya geldiklerinde doğum kilosunun 2 katına çıkmalarını isterler doktorlar yani sizin bebeğinizin 6. Ayda 6.400 olması gerekiyor 4 aylık 5.700 gayet iyi yani benim oğlumda öyleydi
patilianne Ndrg-12 bunları doktorun dediğine emin misiniz ? Bana kendi fikrinizi söylüyorsunuz gibi geldi. Eğer öyle değilse doktorunuzu değiştirin
Ndrg-12 patilianne işim gücüm yok da doktorun ağzıymış gibi sizi mi kandıracağım. Niye kendi fikrimi doktor ağzıyla söyleme gereği duyayım. Daha bugün kontrole götürdüm öyle söyledi doktor.
Ndrg-12 humamomss aaa neredeyse aynıyız. Peki anne sütü mü alıyor bebeğiniz? bize yoğurtla başla dedi. İki kaşık yoğurt ver sonra meyve püresi iki kaşık + yoğurt sonra sebze çorbası + meyve püresi + yoğurt. Bunlar bir çay bardağı olana kadar ver dedi
humamomss Ndrg-12 anne sütü günde iki defada reflü maması bizde meyve sularıyla önce elma sonra armut 3 gün kuralıyla sonra sebzeler yoğurt muhallebi olarak bu ayı tamamlıcaz pek yemeyeli bilir ama en azından tadlarını almış olur dedi
Zeynep28 @Ndrg-12 bebeklerimiz aynı gün ve aynı kilodalar bizim doktorumuz da ek gıda başlatacaz dedi ama daha gidemedik kontrole
SuPerisiiii Ndrg-12 devam sütü. Hipp marka alacağım. Bunun aylara göre verileni varmış. Ben 2 numara sipariş verdim.. yani 6 ay ve sonrasında verilen