nursocum Tatlican napsınlar onlarda evde zaman geçmiyor en iyisi evdeysen çocuk büyütmek 🥰 10/10 aktivite
Tatlican nursocum tabiki evde tek otur otur vakit gecmez bari boyle 1aylik resmi 2aylik resmi diş partisi 6ay kinasi derken korona biter inşallah 🤲🤲
Gari_de_Gari nursocum Ali bey nasıl😍 benim ki abiğlik sendroma giriyor galiba herşwye hayır diyo bu aralar 🤦♀️
Tatlican Gari_de_Gari evet ama ben çok korkardım mahallede araba lastilerini üst uste koyup yuksek ates yakarlardi heves ederdim ama asla atlayamazdim 🤢bende kendi bahcemize ufacik ates yakip atlardım 😄😄
Gari_de_Gari Tatlican ya😅😅ah kıyamam bende çok yüksek olunca atlıyamıyorum lastik ateşi biraz hafifleyince atlardım 😅
Tatlican nursocum sevmezmisiniz fotograf cekmeyi.ben aylik resimleri dis bugadayi yaptım esim bana fotografcı dukkanı acacakmis😄😄 cok cekiyorum susleyip kizimda bikti artık. Ilk yil icin 100fotograf çıkarttım abartmısim biraz🤢
nursocum Tatlican sadece 1 yaşında fotoğraf çekimine götürdüm telefonda zaten 10 binden fazla fotoğrafı var ama öyle süsleyip çekmedim çünkü benimki erkek 😂
[silindi] nursocum Yan tarafta boş bi arsa var bir iki çalı toplayıp ateş yakmayı düşünüyorum sonrası malum üstünden atlarız bebeyle 🤩
nursocum Tatlican yok canım sadece doğum günü postumda belli belirsiz görünüyor. Fotoğrafçı çekerken bende onu çekmiştim ☺️
Mom213678 nursocum yaa işte benim de öyle olumsuz bi tecrübem oldu ondan sonra da hiç yapmadım zaten😂