Tatlican nursocum benim umudum var ama buda pek hayır değil çünki nezaman iyi hissetsem tersi çıkıyor🤢 bu koronada bebek yapanlar umut koysun bence
Gari_de_Gari Tatlican evet evet vardı ☺️ böyle piknik için gidilen bi çamlık vardı herkes orada buluşurudu ☺️
Gari_de_Gari Tatlican evet vallahi öyle sizde böyle mi kutlardınız bir gece önceden ateş 🔥 yakıp atlarmıydınız
nursocum Tatlican napsınlar onlarda evde zaman geçmiyor en iyisi evdeysen çocuk büyütmek 🥰 10/10 aktivite
Tatlican Gari_de_Gari evet ama ben çok korkardım mahallede araba lastilerini üst uste koyup yuksek ates yakarlardi heves ederdim ama asla atlayamazdim 🤢bende kendi bahcemize ufacik ates yakip atlardım 😄😄