nursocum
Kuma yada kapıda olmasını istediğin dileğinin resmini çizerler burada 😅
akşamdan ateş yakıp üzerinden atlarız,6 mayısta çamlık vardır herkesin gittiği,oraya gidip piknik yapmak için hazırlıklar yaparız.
lunaparkt kurulur çam da..falan filan işte
ama ne iyi ne güzel günlermiş
2senedir olmuyor pandemininde çıkasıca 🥺