nursocum ya vallahi birde Hıdırellez de mutlaka hıdırellezlik kıyafet alırdık.Mutlaka yeni giyilirdi.Sabah erkenden kalkıp kapılar camlar açılırdı ki bereket girsin diye eve diye.
herkes kapılarına Gül asardı ☺️
böyle karşılardık ya
çok özlemişim 2 yıldır hasret kaldık
anılarım depreşti saol ya