RuzgarMommys Benim oğlum keçi sütü yoğurdu cok seviyor Keçi sütünden veriyorum herşeyi peyniri yoğurdu. Folmul sütü nasıl acaba bilemedim
Baran_agah46 RuzgarMommys ne güzel, keçi sütünün faydaları inek sütüne oranla çok daha iyiymiş , benim de niyetim keçi sütü içsin , arada devam sütüyle destekleyeyim ,bu gün ben de migrostan aldım keçi peyniri çok da pahalıydı
Sulebaydir RuzgarMommys merhaba keçi sütüne devam ediyormusunuz bizde başlamayı düşünüyoruz biraz bilgi verirmsnz ? İlave su ekleyelim mi ? Pastörize etmelimiyiz. Nasıl veriyorsnz ?
RuzgarMommys Baran_agah46 Baltali di mi Bende onu aliyorm çok güzel bir süt. Benim oğlumun alerjisi vardi o yüzden keçi sütü kullanmak zorundaydik öyle başladik alerjisi gecti simdi ama devam ediyoruz inek sütü hic vermeyi düşünmüyorum keçi sütü cok daha faydalı. Tabi diğer inek üstlerine göre fazla gelir fiyatı.
OncedenGurme ejderyaaa bazı sütçüler çiğ olarak satıyor. Ya da migroslarda Baltalı keçi sütü var cam şişede
Baran_agah46 RuzgarMommys evet aynen , baltalı aldım, hatta labne peyniri de vardı bir de büş diye peynir çeşidi onlar da %100 keçi sütü, özellikle şu büş yazan çok pahalıydı , 200 gram 40 lira
Sitrea RuzgarMommys merhaba keci sütünü mayalarjen hangi yogurtu kullanıyordunuz keci yogurtu mu markası neydi
OncedenGurme Sezinnur bazı sütçüler keçi sütü de satıyorlar. Bir de migroslarda Baltalı keçi sütü var hem karton kutuda hem cam şişede. Cam şişeyi öneririm 😊
Sezinnur OncedenGurme küçük sehirlerde migrostanyok sanırım. Ben burdur merkezde yaşıyorum hiç bir migrosta yok.
OncedenGurme Sezinnur bazen İstanbul’da bile bulamıyorum ben, sınırlı sayıda geliyor. Migros migros dolaştığım zamanları biliyorum. Görevlilere geleceği günü sorup gitmek lazım
RuzgarMommys Baran_agah46 canim peynirini bosver süt al kendin yao lor peynirini Ben hafta da 2 sise aliyorum 1 yoğurt 1 peynir yapıyorum yetiyor
OncedenGurme Sezinnur ya dediğim gibi sınırlı sayıda geldiği için bulamıyoruz. Geleceği günü öğrenip o gün gidip alıyoruz
1balkizannesi Baran_agah46 sulandrmak gerek 20 ay 29 günlük bende sütten kestim arada veriyorm☺️ çünkü keçi sütü ağır bir süt.
RuzgarMommys Sulebaydir merhaba ben keçi sütünü süt olarak vermedim hiç Yoğurt yaptım peynirini verdim sadece İçmesi için verecekseniz kaynatıp soğutmak gerekir pastorize ise kaynatmaya gerek yok diye biliyorum
1balkizannesi Sulebaydir devam etmiyorm ztn aşırı ve sürekli vermek demir eksikliğine sebep olabilir o yüzden