RuzgarMommys Sulebaydir merhaba ben keçi sütünü süt olarak vermedim hiç Yoğurt yaptım peynirini verdim sadece İçmesi için verecekseniz kaynatıp soğutmak gerekir pastorize ise kaynatmaya gerek yok diye biliyorum
1balkizannesi Sulebaydir devam etmiyorm ztn aşırı ve sürekli vermek demir eksikliğine sebep olabilir o yüzden