Mom980 dün pedagogla görüştüm. Ayza da 26 aylık. Bir an önce ayırmalısın odasını çok geç kalmışsın dedi. Bende biliyorum ama nasıl ayıracağım? Sözde geçen yaz bir gazla yaptım odayı ama ayıramadım işte. Bu konu hakkında görüşelim seninle canım. Ayları da aynı. Fikir veririz birbirimize😍