Mom070 Egemenin_Annesi Odasını yaptığım da montessori almıştım bende. Modellerini çok beğendim o yüzden aldım 12 yaşa kadar kullanılıyormuş.
bikerem Egemenin_Annesi cilek mobilya mocha serisi kullaniyorum,salinumda da chicco lulababy var. Ikisinden de memnunum