Bende 24 nisan da doğum yaptım çarşamba günü kan verdik doktor sınırda dedi cuma günü tekrar verin dedi ama bebeğimde sürekli uyuma yok 1 saatte yada 1 buçuk saatte bir uyanıp ağlıyor emiyor ve bezide sürekli ıslatıyor çok azıcık kakası oluyor yüzünde var sarılık ama çok az aceba sonuçlar mı yanlış anlamadım