Mehtapdemir3510 Canım ben 12 Mart’ta doğum yaptım ve bizimde sarılık vardı ve 11di sadece bolbol emzir dedi Dr,gece gündüz 2 saatte bir bazen 1 buçuk saatte bir emzirdim 1 ay oldu yine geçmedi diye gittim dr.a 10 çıktı sürekli emziriyorum neden hâlâ gecmiyo dedim olabilir yükselme eğiliminde değil 3 ay bile sürebilir dedi hep göz kenarları sariydi ama büyükler genelde 40ı çıktığında geciyo dediler,2 aylik olmak üzere ve yeni geçti diyebilirim yükselmesine dikkat et bolbol emzir gün geçtikçe azaldığını görüceksin🤭Buarada bebeğin hayırlı olsun 🥰