Mehtapdemir3510 yok cnm bizin buralarda hep veriyorlar diger adı acı ot vrya pervyavşanı diyenler var aktarda satılıyoe yarım cay bardagı suyun icine bir tutam atıp 1 dk kayantıyorum ılıyınca veriyorum2 3 cay kaşıgı geri kalanınıda ben iciyorum 10 gundjr nerdeyse kullanıyorum bi yan etkisinde görmedim asıl faydasını gördüm dun vermeyi unutmuştum sabaha kadar sancı cekti onu icince rahatlayıo uyudu