nursocum valla benimde umudum yok ama dua etmeye devam diyorum havalar ısınınca durumlar daha vahimlesmese herkes çok.ak isteyecek ramazan sonrasi özellikle çocuklarımız için ina hayırlısı ile biter bu hastalık bazı ülkeler ne güzel asilandi maskesiz normal yasama başladı çok özledim eski günlerimizi 😢