nursocum keşke herkes bizim kadar dikkat etse, belki de bu virüs o zaman kontrol altına alınabilir…
Az önce başka bir posta da yazdım. Hayatı 1 senedir camdan izliyor benim kızım. Çoğumuzun* bebeği de böyledir eminim. Tam çocukluklarını yaşayacakları dönemde, toprakla oynayıp, deniz kenarında koşacakları günlerde eve tıkılıp kaldılar. Gidenlerin canı can da bizimki patlıcan mı bilemedim ki🥲